Wednesday, October 5, 2016

Motocicleta Asta Are Motor De 450 Cai Putere Maseratti, Dar Stai Să VEZI Cum Merge - E NEBUNIE CURATĂ !

Vă mărturisesc de la început faptul că nu sunt un iubitor al motoarelor. De fapt atunci când am luat permisul de conducere eram chiar revoltat că motocicletele au dreptul să circule în rând cu mașinile pentru că nu știam niciodată când mă trezesc cu un asemenea vehicul în dreptul meu. Pe parcurs am învățat că respectul în trafic trebuie avut și pentru ceilalți participanți indiferent de ce vehicul conduc, astfel că astăzi nu mai am asemenea probleme, ba din contră îmi place să văd un motor bine întreținut și care iese din tiparul clasic.

Probabil de aceea am fost atât de impresionat și de imaginile din videoclipul de mai jos, pentru că oricât ai încerca să afirmi că nu îți plac motocicletele, pe aceasta o vei îndrăgi de la prima vedere, dar mai bine vă las să descoperiți singuri acest lucru pentru a nu putea fi acuzat mai târziu că sunt subiectiv. Urmăriți imaginile și la sfârșitul lor lăsați un comentariu în secțiunea de mai jos cu impresiile care v-au fost create de acest vehicul.

Pasionații vor aprecia în unanimitate acest monstru ”pe două roți” care de fapt la o inspecție mai amînunțită nu pare chiar așa. Dar ceea ce este cu adevărat remarcabil la acest motor nu este nicidecum aspectul exterior ce pe bună dreptate nu poate fi neglijat nici el dând impresia dintr-un film ”aproape” science-fiction, remarcabile sunt specificațiile tehince, mai precis motorul care face să devină un adevărat monstru. Are nu mai puțin de 450 cai putere, ce ar face invidioasă și o mașină sport.

Acestea fiind zise nu ai cum să nu îndrăgești această bijuterie și cu siguranță ți-ai dori să o conduci măcar o dată pentru că și la viteze mici îți crează o senzație de adrenalină pură. Dacă ți-a plăcut acest videoclip, distribuie-l mai departe și prietenilor tăi care sunt pasionați de astfel de vehicule.

Sursa: Youtube.com

No comments:

Post a Comment