Thursday, October 6, 2016

Am Mai Văzut Trucuri Cu Sticla De Apă, Dar Pe Acesta CHIAR Nu Îl Poți Explica !

Am văzut în ultima vreme că apar din ce în ce mai mulți scamatori, magicieni, mentaliști, iluzioniști în fața oamenilor. Lucrul asta pare să fie așa un trend al vremurilor noastre, când tu te uiți la numerele lor și trebuie să rămâi și impresionat de ceea ce se întâmplă. Ei bine să fim serioși vin cu trucuri care sunt de când lumea și nu se poate să nu le știi explicația. Cu toate acestea mai există după cum vei vedea și unele pe care nu ai cum să le explici oricât te-ai chinui și este și cazul celui pe care îl veți vedea în imaginile videoclipului de mai jos.

Așadar trucul cu sticla de apă eu personal l-am mai văzut dar niciodată nu am înțeles oare cum îl fac și după ce am observat și reprezentația acestui ”scamator” am rămas în aceeași ceață în care eram și până acum. Nici discursul său despre proprietățile apei și despre cât de benefică este aceasta pentru organismul nostru nu mi-a distras atenția dar cu toate acestea nu am reușit să prind firul și pe mine m-a cucerit cu execuția acestui truc.

Ce a făcut mai precis acolo, păi o sticlă banală de apă plată de o jumătate de litru pe care după ce i-a scos dopul a întors-o cu gura în jos în palmă și a lăsat-o liberă mai apoi, atenție fără a irosi cum ar fi trebuit să se întâmple în mod normal toată apa pe jos. Ciudat, foarte ciudat, dar partea interesantă vine abia apoi când bărbatul scoate din buzunar un pai de culoare galbenă pe care l-a introdus în sticlă de jos în sus.

Explicați-mi voi asta pentru că eu personal nu am putut să o înțeleg, așadar pe mine m-a cucerit cu această iluzie și după numărul de vizualizări și faptul că a ajuns viral pe internet se pare că i-a cucerit și pe alții. Dacă v-a plăcut acest videoclip nu ezitați să-l dați mai departe și prietenilor și să-l distribuiți pe rețelele de socializare.

Sursa: Youtube.com

No comments:

Post a Comment